Människor jag misstror

Genom samtal med människor lär man sig hur olika vi alla kan vara. I viss mån är detta vackert, i viss mån är detta tragiskt. Jag noterar ofta de olikheter mina medmänniskor har gentemot mig. Jag är man och män brukar generellt sätt gilla att kategorisera, ranka och lista saker. Här kommer en liten lista på människotyper jag misstror.

 

Den som inte surfar porr
Med största sannolikhet är detta inte helt sant. Jag hoppas för mänsklighetens bästa att de flesta surfar runt och gräver ner sig i porrträsket ibland. Om det nu är sant tycker synd om er och uppmanar er att börja. Mycket av det jag tänder på har jag upptäckt genom detta fenomen. Släpp präktigheten om kom in i mathcen!

 

Den som inte onanerar
Jag behöver inte säga mer än att det är tragiskt och även det också förhoppningsvis är lögnare vi finner i denna kategori. Kom igen för fan!

 

Den som inför sin partner kissar med stängd dörr och inte fiser
Min definition av ett bra förhållande är där man kissar med öppen dörr och fiser under täcket. För att kunna slappna av och komma varandra nära måste man dela på dessa upplevelser, annars kommer det bara bli skilsmässa av alltsammans. Om inte annat kommer man får väldigt märklig mage och tro att könsorganen bara finns för sexuellt umgänge. True story!

 

Den som håller tillbaka aptiten under dejter
Ofta återfinner man tjejer i denna kategori. Jag har träffat på flertalet tjejer som säger att de går hungriga under dejter för att inte verka glupska. Detta gör mig ganska ledsen då jag själv uppskattar tjejer med aptit. Ingen aptit, inget ligg.

 

Den som inte erkänner att människan är ett djur
Lyssna på Darwin, kolla upp din cellstruktur eller bara jämför dig med resterande av jordens fauna så hittar ni likheterna. Och kom inte med något argument om att vi skulle vara högre stående, i slutändan är vi ändå bara begär och behov.

 

Den som inte källsorterar
Finna inga ursäkter, bara att skärpa till sig.

 

Den som tror att människan kan leva i fred
Människan är en konfliktvarelse, som livnär sig på konflikter och att hitta olikheter och motsättningar. Så länge vi inte gör ett massivt artbiologiskt hopp kommer vi fortsätta att kasta projektiler mot varandra. Passa på att investera i vapenaktier. Vapen kommer alltid efterfrågas.

 

Den som tror på ödet
Detta fungerar i Lejonkungen men inte riktigt i verkligheten. Du har inget öde, du har omständigheter, orsak samt konsekvens. Flertalet tomtar har utfört inte mindre än folkmord för att de följt sitt öde. Skit i öde, orsak och konsekvens som sagt.

 

Den som tror på cinematisk kärlek
Kärlek är kemi och vana, samt anpassning. Inte något annat. I fall där detta förekommer har man intalat sig att detta ska vara sant så att det känns sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0